tisdag 3 augusti 2010

Tobias dricker kaffe

Under resan kommer man till slutsatser:

* unot fungerar lika bra i prag som i stockholm
* Bratislava var en liten storstad som fungerar, inte alls sa trakig som axels arbetskollega sager
* kaffe ar sjukt dyrt i forhallande till olen som ar sinnessjukt billig (3 sek i prag, inkl. pant?!)
* wien var galet stort och hade jattestora hus
* det ar roligt att aka bat, speciellt pa donau
* youghurt ar alltid gott
* Donau ar jattestor, speciellt nar man kissar i den
* det finns valdigt mycket hundbajs i osteuropa
* axel trampar ofta i hundbajs, men aven tuggummi, sniglar och klaveret
* tobias ar imponerad och nojd (med t.ex superturistandet i wien och bratislava pa en enda dag)

nu blire budapest

"thank you we pay not together"
"separatly"
"yes yes, sepratly"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar