idag ska vi bli hamamade. det är ingen av oss som blivit hamamad innan. bara tobias. tobias säger att han gillar hamamande. hannah vet inte riktigt vad som ska tro. hamamande utförs av en hamam som är en tjock hårig gubbe. hamamen hamamar dig så att du blir avslapptnad och glad. säkert får du basta också.
(en annan sak jag undrar är varför vi inte får några kommentarer? alla borde kommentera. jag kan tänka mig flera passande kommentarer. t.ex. "ååh vad roligt ni måste ha, vi är så avundsjuka så vi dör", "hoppas ni har det roligt i xx" eller varför inte en klassiker som "linnea vad snygg du är")
I istanbul äter vi så svinagod matatt vi storknar. det är tusen grader varmt och vi orkar bara sitta och stirra på gatan nedanför vårat fönster vilket inte gör så mycket eftersom det änder så mycket. vattenläckor, strökatter som försöker smita in genom dörrar, en möbelsnickare som aldrig ger sig. en grävskopa, våran hamam som går och handlar nötter och cola för att behålla hamamfiguren.
nu ska vi ut på stan och undvika solen. over and out
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
"ååh vad roligt ni måste ha, vi är så avundsjuka så vi dör", "hoppas ni har det roligt i xx" och du, "linnea vad snygg du är"
SvaraRaderaAnita
... hur har ni det? det verkar som ni mår jättebra och har roligt allihop... vi ses om några dagar
SvaraRaderappp
Anita