onsdag 4 augusti 2010

Kral bloggar

Sjuan verkar gå bäst i bratislava och budapest.
Världens mysigaste hostel här i Budafest. Ölpriser från himlen (vadå 8kr styck på krogen?!)

Lite bilder för att visa att vi inte sitter i någon källare hemma i kalla sverige.
(AXELS KAMERA DÄRAV MYCKET AXELBILDER (ÄVEN FAST HAN GÖR SIG PÅ BRA PÅ BILD))


Brudar och wien. Livet.
Dånnau låg bara där och coolade sig utanför hostlet i bratislava.
Alla ska vara med!
Hästar är stora och verkar äta träd.
Chillar lite i fönstret med en fet bok
Om inte Hannah sover så kissar hon. Mot Budapest.
Svettiga efter båtfärd på Donau från Bratislava (Little big city) till Wien.
Står och ser kantiga ut.

1 kommentar:

  1. Hej, härligt att läsa att ni har skoj och ser mycket av vårt Europa. Kramisar Anita

    SvaraRadera